Tetap Di Hati

Tetap Di Hati

Halaman

Rabu, 25 April 2012

CROCHET 5.........RAMA-RAMA

Assalamualaikum.....

Selamat malam semua sahabat2ku.....Perut kekenyangan nie...baru lepas makan malam. Lewat sikit makan malam nie, selalu saya makan sebelum maghrib. Masak nasi goreng cili api sahaja. Mata pun dah berat nie, tak larat nak angkat mata. Ingat nak tidur awal malam nie, tapi sebelum tidur saya nak hadap blog nie dan blog kawan2 dulu, baru ler boleh tidoqq dengan lenaaaa....

N3 saya kali ini ialah Crochet rama-rama yang baru siap. Lama pulak nak siapkan, tergendala sekejap sebab sibuk dengan aktiviti sukan sebulan dua nie. Semalam baru saya dapat siapkan. Corak rama-rama nie tak besar sangat cuma boleh letak atas meja kusyen sahaja, nak tutup penuh tak boleh. 

Saja2 jer buat corak nie sebab nampak macam cantik. Lepas nie saya nak buat alas meja kusyen yang lain pulak. Nak buat besar sikit biar boleh tutup penuh meja tu nanti. Banyak projek crochet yang terbengkalai nie, bukan apa....sebab benangnye dah tak ada di pasaran. Nak kena rayau merata baru boleh jumpa kot.


Gambar tak berapa elok 



 
 






2 ulasan:

  1. Terima kasih sudi follow akak, suka juga kait mengait ni dan biasa alas meja kat rumah buat sendiri. Cuma dah lama tak pegang dan terbengkalai, entah bila nak mula.

    BalasPadam
  2. t/kasih juga sudi follow sya....mmg best kn mengait nie....saya kalau hadap hari2 blh kurus badan sbb kadang2 smpai lupa nk mkn...hehehe

    BalasPadam