Tetap Di Hati

Tetap Di Hati

Halaman

Rabu, 26 Disember 2012

DECO2 KEK HANTARAN

Assalamualaikum.......


Selamat pagi semua. Sementara menunggu kursus nak dimulakan, saya nak buat n3 pasal kek yang saya buat untuk pertunangan adik saya hari tu. Buat yang simple2 sajer, maklum ler kali pertama ambil order. Saya bukan nak berniaga ye, cuma nak tolong adik saya. Dia nak sangat saya buatkan kek tunang dia. Alhamdulillah, dia ok jer sebab dia tak rasa tapi komen orang lain cakap sedap. 


Untuk kek hantaran dan kek makan2 saya buat 2 adunan. Biar semua dapat rasa benda yang sama, untuk kek hantaran dan kek makan2 sama jer. Kek2 yang saya buat  semuanya kek yang saya dah pernah buat dan resepinya ada di blog nie. Devil's Food Chocolate Cake resepinya di sini, Moist Chocolate Cake resepi di sini, Carrot Cupcake pula di sini. Samping buat kek tu saya sempat juga lah buat Durian Crepe untuk keluarga saya rasa. Lain2 permintaan saya buat Cake Ball & Cupcake Coklat (resepi MCC). Banyak pula saya buat, tu yang macam nak tertanggal pinggang hihi......


Devil's Food Chocolate Cake

 

Moist Chocolate Cake 


Cake Ball 


Durian Crepe


Carrot Cupcake


Chocolate Cupcake


Bagaimana dengan bunga saya? Adakah anda semua berpuas hati? harap2 ia memuaskan hati......:)





Tiada ulasan:

Catat Ulasan