Tetap Di Hati

Tetap Di Hati

Halaman

Jumaat, 30 Disember 2011

' TENTANG DHIA '

tentang dhia


Assalamualaikum.....terlewat sikit nak n3 ' Tentang Dhia ' nie. Saya mengikuti cerita nie dari awal sampai habis sebab saya memang minat sangat kat Nora Danish & Adi Putra la . Cerita nie ending dia memang la menyentuh hati tapi banyak sangat persoalan yang bermain difikiran....Lepas tengok episod akhir semalam ingat nak n3 la...tapi bila buka je FB, wahhhhh!!!!ramainya yang komen kat wall saya, tak jadi nak n3 dok melayan diaorang. Rupa2nya ramai yang mengikuti cerita nie, ingat saya sorang je yang follow sebab selama nie tak de pulak yang dok bercerita pasal ' Tentang Dhia '. Ramai juga la yang tak puas hati dan sedih sangat2 dengan endingnya termasuk la saya.. meleleh juga la air mata nie..sob..sob...sob..


Memang banyak yang saya tak puas hati...bukannya apa kalau hero dan heroin meninggal ok la boleh terima, tak de la nampak macam hindustan sangat tapi apa kesudahannya dengan mak mertua Dhia, takkan tak de perkara yang boleh menginsafkan dia. Memang la last2 dia ada cakap perkara tu syirik tapi cara dia cakap tu macam biasa la dia nak 'cover line'. Adik zikir macam mane pulak tak insaf juga ke, lurus bendul bebenor , belajar je tinggi . Yang si Rose tu nampak juga la ada rasa kesal sikit tapi kesal macam tu je. Buat la nampak macam kalut sebab dia dah buat Dhia sampai 'tumpah darah', buat la mak Zikir tu jadi gila ke baru la best nampak pembalasannya, baru la puas hati aku nie..hehehe geram sungguh dengan perempuan tu eeeyyaaaaaa!!!!!dushdush...mampos..puas hati..huhuhu!!!!


 Apa tujuan pengarah tu sebenarnya sebab timbulkan terlalu banyak persoalan. Rasa macam tak puas tengok Dhia dah habis citer. Rindu kat Dhia ngan Zikir yang baik tu. Meninggal dengan keadaan rasa kasih dan sayang yang terlalu mendalam hingga ke akhir hayat. Sehidup Semati...wwaaaaaa!!!!Sedihhhh...





Aduhai Dhia, adalagi ke wanita macam tu kat dunia pada masa nie. Baiknya Dhia, baik sangat2 rasa kalau jumpa la perempuan macam tu nak je ku jadikan 'buah hati pengarang jantungku' hehehe....muahhhhmuahhhh..wallaaaaa !!!!!Apa2 pun 'Tentang Dhia' tetap best....rinduuuu!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan