Tetap Di Hati

Tetap Di Hati

Halaman

Jumaat, 30 Disember 2011

MyVi CAYANG

Assalamualaikum....sihat tak hari nie? Makan apa tengahari nie. Saya malas nak makan, sarapan tadi makan nasi lemak sambal telur puyuh dengan nescafe tarik...sungguh mengenyangkan . Sampai sekarang terasa kekenyangannya . Saya nak n3 pasal kereta kesayanganku apalagi Myvi la (ada lagi yang lain ke hukhuk...ada tapi che abang punya la). Bukannya apa masa nak pergi kerja tadi che  abang tegur eh!!! cantik la no nie, ingatkan apa la rupa2nya miles dah menunjukan angka 111111 tu yang dok teruja tu. Siap dia cakap cepat2 ambil gambar, sanggup tu berhenti kat tepi nak suruh ambil gambar nak buat kenang2an. Kelam kabut nak mengambilnya dah le guna handphone je dengan kereta yang banyak...sabo je la...Layan kan je.


nie la miles nya...cantikkan tapi tak clear sangat...

yang ni nampak sikit sebab che kak yang ambik gambar...

yang nie che abang amik..syilauuuu

Harap che abang puas hati..lalalalala!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Komen