Tetap Di Hati

Tetap Di Hati

Halaman

Selasa, 13 Disember 2011

OMBAK RINDU...ADUHAIII HARISSS!!!

Assalamualaikum...

OMBAK RINDU.....memang best..novel yang tidak membosankan..yang meruntun jiwa...dan kini ia difilemkan ....dan saya telah pun menontonnya...Bagi pendapat saya ia tidak gagal tapi disebabkan saya memang dah tahu jalan cerita, bagaimana perasaan Haris pada Izzah dan begitu juga Izzah...jadi saya tidak 'berperasaan' untuk jatuh cinta pada Haris dan tidak pula tersentuh hati dengan nasib Izzah....kenapa?mmmmmm......ontah la....


Itulah kelemahannya bila novel difilemkan, Lebih2 lagi novel yang memang meletup2. Saya dah baca novel nie berkali2. Mungkin kalau saya tak pernah membaca novel Ombak Rindu mungkin filem itu best bagi saya dengan barisan pelakon2 yang mantop...Apa nak buat...kita tunggu je la bila ia didramakan pulak.....mesti best macam Lagenda Budak Setan...bila buat drama baru best , baru puas hati menontonnya....Tungguuuuu!!!!

Antara adegan2 di dalam filem OMBAK RINDU....layannnn!!!!


Rindu yang tak terbendung lagi......kerana perkahwinan yang dirahsiakan....:(


Izzah sedang dipujuk oleh Haris untuk kembali kepangkuannya....


Kesian Izzah...nasib baby dapat diselamatkan...kerana cemburu buta Haris...


Kasih yang berputik.....:)

Yang ini pulak selingan sebelum n selepas menonton OMBAK RINDU....


Dalam kebosanan menunggu....


Sukanyaaa.....


Kalau kamera diajukan kemukanya mesti buat dek jer...macam2 aksi akan ditunjukkan


Pandang tempat lain konon...sebenarnya dalam hati berbunga cinta sbb orang amik pic dia....:)


Akhirnya dah berkeping2 amik gambo dia baru nak senyum...AMIR FIRDAUS

1 ulasan:

  1. Entah kenapa kakcik langsung tak terbuka hati hendak menonton OR ni. HKLBR dulu, ada juga keinginan kakcik bila diajak anak2. :)

    BalasPadam