Tetap Di Hati

Tetap Di Hati

Halaman

Selasa, 6 Mac 2012

PRODUK PELANSINGAN BADAN BERACUN

Assalamualaikum......

N3 hari saja2 jer nak kongsi pasal satu produk pelansingan badan yang dikatakan beracun dimana boleh mendatangkan kemudaratan kepada pengguna. Kisah penyerbuan nie dah keluar pun dalam berita. Kalau tak silap saya produk tu mengandungi racun (nak sebut tak tau la...) yang mana boleh menyekat selera makan. Jika penggunanya diambil secara berlebihan boleh menyebabkan strok dan serangan jantung.

Menakutkan betul lah. Pengunaannya boleh memberi kesan pelansingan yang cepat. Itu yang ramai pengguna tertarik walaupun harganya agak mahal sedikit. Mana boleh nak kurus dengan cepat. Pada pendapat saya kalau cepat memberi kesan maknanya cepat juga lah gollllllllllll!!!!. 




Kalau nak kurus, jumpa lah doktor dapatkan nasihat yang baik, macam saya....kalau nak jumpa doktor memang ler liat tapi bila nak kan sesuatu yang memang untuk kebaikan kita juga....memang saya akan dapatkan nasihat dari doktor tapi bukan satu doktor tau tapi 3 orang doktor, kerajaan @ swasta dan pakar juga. InsyaAllah , dengan izinNya pasti kita akan selamat....tapi kalau dah nak sakit nak buat macam mana kan,itu semua ketentuanNya.....

Saya nie kalau nak diet tak ada masalah sebab badan cepat naik cepat turun....jadi tak kesah sangatlah pasal nak makan ubat2 kat luar nie, melainkan yang disyorkan doktor....Saya kalau puasa 1 minggu pun dah boleh turun...cakap besau le pulak yek..tapi kalau makan kek hari2 1 minggu pun dah boleh naik 5 kg....lemau betul laa...Cuma beringat saja lah...yang penting sihat...Aminnnnnn.....



2 ulasan:

  1. ucu pulak....badan makin dipam2...nak turun alamak aiiii..langsung x berkesan...

    BalasPadam
  2. hahaha...nasib badan ler tu ucu....macam adik saya la ucu x turun2, puasa 1 hari jer pun dh x larat...terpeleot terus sbb tengok makanan sedap2 hehehe....kesian!!!

    BalasPadam