Rumah Melaka

Rumah Melaka

Halaman

Jumaat, 20 Julai 2012

SEOUL GARDEN MAHKOTA PARADE MELAKA

Assalamualaikum......

Jalan-jalan cari makan.....nie kejadiannya hari sabtu minggu lepas bersama adik2 dan juga anak2 buah. Kiranya JJCM sebelum menyambut Ramadhan esok hari. Makan2 kat Seoul Garden di Mahkota Parade Melaka. Memang dah lama nak makan kat sini, last makan tahun lepas. Memang sedap makanan korea kat sini, dah nie je yang ada dan diyakini halal. Bila nak pergi je, ada sajer halangan, masing2 semua sibuk sajer...makan ramai2 baru syukkkk!!!!


bersama kak syiera....anak buah yang paling tua...comel tak..lalala

Memang ramai yang datang makan, sampai meja penuh. Kalau nasib tak baik kenalah dok tunggu setengah jam baru dapat tempat. Masa kami datang, ngam2 ada meja yang kosong..huuuuu!!!!Dapat jer terus pilih makanan...berpinggan2, tapi cina yang dok sebelah kita orang lagi ler teruk sampai tak cukup meja...penuhhh...takut habis kot..hehehe....


ini abang Amir Firdaus, yang suka pot pet pot pet....kadang2 akal panjang


adik lelaki Mohd Nizam.....ada tak yang berminat nak buat menantu...hihi


ini adik perempuan bongsu, Roziyah...pun single...mmmmm


tau orang amik gambar dia.....buat muka...eeeeee!!!


comel yang gedik....


yang nie adik juga, ustazah Fadzhillah.....masih solo...lalala....kalau ada yang berkenan boleh koling2 ye




apa lah agaknya yang dia cuba nak goda makteh nya....



yang ini pun adik saya...hahaha




Tiada ulasan:

Catat Ulasan