Tetap Di Hati

Tetap Di Hati

Halaman

Ahad, 3 Jun 2012

CARROT CAKE....SELAMAT ULANG TAHUN 2012

Assalamualaikum......


Selamat Ulang Tahun.....Selamat Ulang Tahun....Selamat Ulang Tahun Khairiah.....Selamat Ulang Tahun....Tak ada orang yang nak nyanyikan, nyanyi la sendiri  hukhuk..... Syukur Alhamdulillah kerana dikurniakan kesihatan yang baik dan kehidupan yang amat2 membahagiakan di samping suami dan keluarga yang tercinta. Tak lupa juga teman2 yang amat dikasihi walau dimana pun berada.


Bertambah usia maka semakin singkat lah usia ku di atas dunia ini. Semoga perjalanan hidupku akan dirahmati dan diberkati setiap masa oleh Allah s.w.t. Ya Allah!! ada masanya hambamu terasa semakin hampir denganMu, setiap kali semakin menganjak usiaku. Semoga amalanku akan diterima olehNya. Semoga taubatku akan sampai di sana.


huruf tu saya guna coklat putih yang dicairkan + pewarna oren

Setiap kali tibanya 3 Jun...maka setiap kali itu jugalah akan timbul satu azam yang memang masih belum berkesempatan untuk saya laksanakan. Bermacam2 penghijrahan yang ingin dilakukan tapi sering kali ia akan dilupakan...mungkinkah kerana tidak ikhlas @ sebab faktor2 tertentu. Biar apapun alasannya, saya memang teringin melakukan penghijrahan itu. Moga Allah akan memberi petunjukNya...Aaaaaamminnnnnnn!!!!!!!!!!


Sempena menyambut ulangtahun kelahiran saya kali ini, saya buat carrot cake. Kek nie saya buat malam tadi. Ingat pagi tadi nak potong tapi tak sempat sebab pagi2 dah gerak ke Muar untuk menghadiri majlis perkahwinan sepupu saya. Bila balik petang tadi, saya potong untuk bekalkan mak dan adik2 serta anak2 buah yang ada sebab nak cepat pergi rumah pok cik untuk makan durian ramai2. Malam baru makan kek tu.


Saya dah banyak kali buat kek nie. Yang ini tak tau lah kali ke berapa. kalau nak resepi kek nie boleh tengok kat sini atau pun di sini juga. Kek ni sangat2 sedap bagi saya dan mudah disediakan. Kombinasi kek dengan cheese memang terangkatttt. Bagi kawan2 yang belum mencuba, sila lah cuba gerenti tak mengecewakan.......







Tiada ulasan:

Catat Ulasan