Tetap Di Hati

Tetap Di Hati

Halaman

Ahad, 7 Oktober 2012

KEK LAPIS CHEESE PERSONA........

Assalamualaikum.......

cv

Selamat berhujung minggu kepada semua rakan2. Apa aktiviti dihujung2 minggu nie ? Saya semalam dah seharian perhabis duit dengan adik saya membeli belah baju lah.....Sampai rumah dah malam, kena perli dengan suami ler apa lagi...hehehe.....Bila dah bershopping dengan adik saya, memang ler tak ingat dunia. Tu baru berdua belum lagi yang lain2, kalau tidak mesti lagi banyak benda nak dibeli...hihi!!


Cuti hari ahad nie nak balik rumah mak nak bergosip2 dengan adik2, baru best....Sebelum balik rumah mak saya buat kek lapis cheese persona. Sebelum nie saya pernah buat di sini . Resepi dari Ryo, teruna dari sarawak yang hencem tu. Kalau balik rumah mak tak sah kalau tak bawak balik buah tangan untuk mak....^0^.... untuk mak tapi yang perhabiskan ular2 sawa kat rumah tu...huhuhu....


Minggu lepas pun buat juga dan bawa ke pejabat. Buat sikit jer separuh adunan dan buat biskutnya rapat2 sikit jadi tak berapa nak terasa cheesenya tu. Tapi mereka semua suka rasa kek tu. Agaknya kalau saya buat cheese nya banyak tentu dia orang tu makan sampai termimpi2 kan...hahaha. 


Comot sikit sebab tak lama simpan dalam freeze dah potong sebab nak bawa balik rumah mak. Apa2 pun memang tak rugi buat kek nie, saya entah dah berapa kali buat pun tak ingat. Buat ye kawan2 jangan tak buat...senang jer!!!!!

Sekejap lagi saya nak upload pulak Nasi Dagang yang saya masak semalam...... 







Tiada ulasan:

Catat Ulasan