Tetap Di Hati

Tetap Di Hati

Halaman

Ahad, 14 Oktober 2012

ANNUAL DINNER ILP LEDANG

Assalamualaikum..........


Selamat pagi semua. Dah sarapan? Saya makan roti jer tak selera nk makan. Malam tadi tak cukup tidur sebab tidur lambat. Malam tadi tempat kerja ada buat Annual Dinner, balik dah lewat malam. Saya kalo balik lewat malam nanti nak tidur memang susah, lepas tu nanti bangun pagi awal macam biasa. 

Dinner malam tadi buat kat Hotel Mahkota Melaka. Staff ramai yang tak datang tapi majlis tetap meriah, seronok sangat. Makan biasa2 jer tapi tak makan sangat pun sebab tak sabar nak tunggu cabutan bertuah...hihihi.... 


Hadiah cabutan bertuah malam tadi saya dapat oven jenama Morgan. Itulah hadiah yang saya tak nak tapi itu juga lah yang saya dapat. Bukan tak suka tapi kat rumah jer dah ada 2 oven 1 microwave, gila apa nak letak banyak2...huhuhu. Ada tak kawan2 yang nak tukar. Saya nak Pemanggang Ajaib @ Food Processor @ Juicer @ TV pn ok gak hihi.....


inilah ovennya, comel je tapi bagi yang berjinak nak membaking boleh la yang ini......ada yang berminat?




bersama Radh, mak nak bergambar anak kt belakang asyik nangis jer, kacau daun betul.....laki Radh, Zanto bertuah malam nie menang hadiah utama TV.....tahniah...huhuhu....tukar dengan oven nak.....:)


anak pak arab sorang nie.......suka bebenor bab posing2 nie


cian dia dok sorang2 x de kawan, kawan2 yang dikenali semua tak datang huhu, nanti kita gi dinner ILP BK pulak....



bakal seorang papa, coming soonnnnnnnn......



Tiada ulasan:

Catat Ulasan