Tetap Di Hati

Tetap Di Hati

Halaman

Khamis, 23 Februari 2012

AL-FATIHAH - BUAT FARIS

Assalamualaikum....

Pagi ini masa tengok fb ada kawan2 yang publish kisah adik Faris yang telah kembali kerahmatullah. Al-Fatihah untuk arwah. Semoga ibubapanya tabah menghadapi dugaan Allah SWT ini. Untuk berita selanjutnya boleh ke sini bagi cerita selanjutnya.

Rasanya semalam baru saya tengok tentangnya yang dikatakan menghidap kanser darah dan memerlukan bantuan bagi membiayai rawatan hospital. Rasa sedih dihati ini masih berbekas lagi bila melihat air mata si kecil yang mengalir tapi tak mampu nak berbuat apa2. Kalau sesiapa yang melihat keadaan ini saya pasti hatinya akan meruntun sedih. 
Saya memang menangis semalam bila tengok gambar nie. Tak tertanggung rasanya bila melihat si kecil yang keletah tiba2 sudah tidak ceria...hanya mampu terbaring menahan kesakitan. Ya Allah!! semuanya datang dari Allah dan kembalinya jua pada Allah.
Betapa comelnya faris ketika sihat. Semoga ayah & ibu faris akan redha dengan pemergian Faris. Yang pastinya tempat Faris adalah di Syurga yang sedang menanti, itu janji Allah SWT...Aminnnnn....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan