Tetap Di Hati

Tetap Di Hati

Halaman

Khamis, 6 Februari 2014

PAVLOVA

Assalamualaikum........


N3 Pavlova nie n3 yang tertunda sebenarnya. Saya buat masa raya cina hari tu. Sebelum nie pernah buat guna resepi dari Che Mat Gebu. Untuk resepi yang kali ini saya masih ikut resepi yang sama. Dah lama nak makan tapi asyik terlupa jer nak buat.

Masa ronda2 kat dapur Rahel, ternampak pulak pavlova dia......wahhhh!!!! cantik betul tengoknya. Deko pun dah macam kek saje, tu yang tergoda sangat2 memang tak boleh tahan. Saya buat pun saya makan sorang, memang saya lepaskan geram betul2. Memang puas hati giler......dapat makan sepuas2nya tanpa gangguan dari pihak lain hihihi.........sebenarnya adik nak datang tapi tak jadi so, depa tak dapat rasa la........

Kalau nakkan resepinya boleh tengok di sini ye.....klik pada dapur Rahel pun ok juga.....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan