Tetap Di Hati

Tetap Di Hati

Halaman

Jumaat, 14 Februari 2014

SALAM PERPISAHAN BUAT MAHARANI (M)

Assalamualaikum, salam Jumaat dan salam ukhwah

gambar oleh hadi staff M

Salam perpisahan buat teman yang dikasihi Maharani Mohd Haled atau lebih mesra disapa sebagai M@kak M. Beliau merupakan ketua bahagian di Bahagian Teknologi Komputer Rangkaian di ILP Ledang dan akan berpindah ke ADTEC Batu Pahat. Pada saya ILP Ledang kehilangan orang yang begitu banyak menaburkan jasa. Seperti kata pengarah, apa saja yang diarahkan dia akan lakukan, tidak menolak. Walaupun dia tidak berpuashati atau ada masanya dia membantah tapi dia tetap melakukan juga kerja tersebut hingga memberi kepuasan di hati Pengarah. Memang ramai yang terasa kehilangannya sebab dia orang yang tidak berkira dan sentiasa memberi kerjasama. Oleh sebab itu dia amat disenangi oleh semua orang.


comel je hadiah.....cantik i like, cer teka apa?

Selama 4 tahun saya mengenali M, dia memang seorang yang bertanggungjawab terhadap bengkelnya dan juga kakitangan dibawah seliaannya. Tak hairan la, pelajar2 juga begitu menghormatinya. Orangnya tegas, peramah dan sentiasa ceria, ada masanya kelakar sangat. Biarpun ada masanya panas hati tapi sekejap sahaja, tidak disimpan di dalam hati. Dia memang baik sangat2. Sayang sungguh bila kehilangan orang2 yang amat disenangi ni. Berkecil hati, bermasam muka itu adat sebagai manusia biasa tidak akan terlepas dari kesilapan. Moga M akan terus sukses ditempat lain.


ni masa sambut kat bengkel IT, kami unit pun tumpang sekaki makan2 masak sendiri....best


staff wanita IT


kek sponge bluebarry, potong2 tau tau dah hilang, nasib dapat rasa sikit


cantik tak, i minat cincin macam nie


suku dari staff yang ada, yang lain2 ada kat bilik sebelah je, malas nak amik pic


sedihnya M dah tak ada di mata, moga2 M tetap dihati. Budi dan Jasamu akan tetap dikenang. Tahniah M untuk baby yang kedua...

JUMPA LAGI!!!!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan