Tetap Di Hati

Tetap Di Hati

Halaman

Ahad, 27 September 2015

AIR AJAIB!!!!!!!

Assalamualaikum

Air Ajaib!!!!! Alhamdulillah, rata2 yang datang kata ada perubahan. Dengan izin Allah S.W.T tiada yang mustahil. Kita hanya berusaha ke arah yang lebih baik. 

Suami saya pernah pergi dulu dengan geng2 bikers. Cuma saya je yang bertangguh2 nak pergi. Sebab orang ramai sangat, tu yang rasa malas nak pergi mencuba. Datang mencuba hari nie, seawal jam 4 petang.......Ya Allah dah begitu ramai umat manusia rupanya. Bila tanya, rupa2nya pukul 2 petang dah ada orang beratur. Patut ler dah ramai sangat orang.
Tengok lah, ramaikan.......ini sebahagiannya, yang beratur tu untuk orang yang nak bawak balik air ajaib. Kalau nak minum, kena beratur sebelah kiri. Kalau nak bawa balik kenalah bawa termos sendiri. Kalau tak bawa pun tak apa sebab tempat tu ada jual gak termos.

Dulu, katanya kalau nak minum tak perlu beratur. Duduk je kat meja, dia akan letak cerek. Boleh minum puas2.........tapi sekarang dah tak buat macam tu sebab uncle yang sama2 beratur cakap, ada orang yang tak baik yang kebas cerek tu. Katanya sampai 300 cerek hilang begitu. Biar betik........dah ler minum air percuma, bayar seikhlas hati. Macam2 orang nie, sengal.........
Cukuplah kami dapat minum sorang 2 cawan. Nak kan perubahan kesihatan, kena minum hari2 baru dapat tahu perbezaannya. Rasa air macam air mata kucing tanpa gula. 
Kalau ada yang nak mencuba, boleh datang ke sini ye.......








Tiada ulasan:

Catat Ulasan