Tetap Di Hati

Tetap Di Hati

Halaman

Selasa, 3 Februari 2015

BERJUMBA DENGAN GENG2 SEKOLAH 89

Assalamualaikum

Geng2 jumba.........dapat jumpa sekejap memang seronok. Jumpa kawan2 sekolah 89 di Sekolah Ghaffar Baba, Masjid Tanah. Dia orang selalu berjumpa, cuma saya jer baru nie nak join. Sempena Johor cuti hari nie, dapatlah saya ajak dia orang. Mula2 ingat nak jumpa berdua jer..............tup2 ramai pulak yang nak join, maklum ler ramai yang tak kenal sangat dengan saya. 

Memang seronok jumpa kawan2 lama. Banyak yang nak disembangkan. Macam2 ragam, seronok sangat. Nanti nak jumpa lagi tapi tak tau bila. Lepas nie nak berjumba di Bowling Centre pulak tapi tak tau bila. Sembang2, dari kenyang dah boleh lapar balik. Memang tak ingat dunia mak2 orang nie. Ini baru secoet jer yang datang, kalau gamai2 agaknya tak tau ler sampai bila nak sudahnya. Masing2 menunggu masa untuk ambil anak balik dari sekolah.


Ini antara kawan2 yang sempat datang, dalam 5 orang jer.  Janji last minit malam tadi. Kalau janji betul2 mesti dapat kumpul ramai2. Tak per, masih banyak waktu lagi Insya Allah jika diizinkanNya.


Tengah bersembang2, terjumpa cikgu sekolah tapi saya tak kenal sebab cikgu nie tak ajar saya masa tu. Cikgu, Mohamad B Mohd Idris, cikgu BM. Cikgu BM kelas saya, Hamzah Dol, cikgu kesayangan hamba. Rindu dengan cikgu Hamzah.........Tapi yang tak seronoknya cikgu nie macam kenal saya pulak, malu rasanya tapi yang pastinya cikgu dah tersalah orang.........hihihi

Dah lama sangat rasanya duduk kat kedai tu, kami sambung pulak ke kedai lain, ke Homi Cafe Ice Room. Menarik cafe nie........nanti kita sambung sembang lagi, adiosssss.........







Tiada ulasan:

Catat Ulasan