Tetap Di Hati

Tetap Di Hati

Halaman

Sabtu, 3 Januari 2015

SUKAN RAKYAT ILP LEDANG 2014

Assalamualaikum

Salam Maulidur Rasul 1436H
Selawat Dan Salam Buatmu Rasul Junjungan Tercinta
'Sesungguhnya orang yang paling dekat denganku pada hari kiamat adalah orang yang paling banyak berselawat kepadaku' , Al Nasai & Ibn Hibban. 
Mari kita beramai2 berselawat kepada Nabi kita Rasulullah SAW........Aminnnnn

Cuaca hari ini, Alhamdulillah agak cerah sedikit, mungkin tak hujan hari ini nampaknya. Aktiviti hari ini, kami hanya duduk di rumah sambil bersantai2. Petang nanti nak keluar ada jemputan. N3 saya hari ini berkisah tentang aktiviti Sukan Rakyat ILP Ledang yang lepas sebagai penutup bagi tahun 2014. Aktiviti nie dijalankan bagi mengeratkan silaturrahim dan juga bagi memenuhi aktiviti pengajar dan kakitangan sementara pelajar masih bercuti. Memang meriah aktiviti yang dijalankan, kerana dapat sokongan dan kerjasama dari semua pegawai. Memang nostalgia.......


Antara sukan yang diadakan, Congkak, Dart, Baling Selipar, Batu Seremban, Karom, Timbang Bola Takraw. FIFA 2014 dan Dam Haji. Banyak lagi aktiviti yang nak diketengahkan tapi masa tidak mencukupi sebab sukan hanya untuk 1 hari sahaja. Mungkin pada masa akan datang boleh diperkenalkan sukan rakyat yang lain.


Antara mereka yang berjaya menang, hadiah biasa2 je ye, towel.............


makan time.......









Tiada ulasan:

Catat Ulasan