Tetap Di Hati

Tetap Di Hati

Halaman

Sabtu, 31 Januari 2015

BURGER SEMPOI.......

Assalamualaikum

Dah bersarapan ke belum? Saya sarapan hari ini yang ringkas je, Burger sempoi........Sempoi la sangatkan, itu pun terkejar2 sebab dari subuh tadi dah sibuk godeh2 snow cheese cake orang tempah. Bukan kek je, dengan apam polkadot juga sikit. Sekarang nie baru nak belajar2 ambil tempahan tapi yang ringkas je la. Kalau nak yang deko susah2 tu memang saya angkat tangan. Saya memang tak berani nak ambil2 tempahan kek nie tapi buat bagi orang rasa saya no problem, bereh sokmo. Memang ada gak yang muncung2 sebab saya tak nak buat kek dia tapi  apapun saya tak heran janji orang tak mengata kat belakang. Walaupun orang cakap " tak pe kak, saya tak kisah tak cantik pun, saya tak cerewet". Itu memang saya tak akan terpedaya sebab kita kalau nak buat, nak bagi orang makan lebih2 lagi yang berbayar, mesti kita nak yang terbaikkan, walaupun kita nak bagi orang rasa sekalipun, mesti bagi orang suka. Saya kalau buat makanan yang tak menjadi, saya akan makan sendiri. Kalau sedap baru saya bagi kat orang......nanti orang mengumpat, kita gak yang tumpang dapat dosa......


Ini burger sarapan saya, merangkap makan tengahari........yang ini saya punya special sikit tapi kalo suami saya punya, yang hijau2 tu dipersilakan keluarrrrrr!!!!.........dia memang fobia kalo ada sayur2 hehehe.......tapi bila dia tengok burger kita tinggi, cantik menawan dia bising pulak "ohhhhhh!!! dia punya burger cantik, special, tinggi lagi, orang punya tak cantik". Tu la sape suruh tak makan sayurkan hehehe........apa boleh buat, pilihan selera sendiri


Ini rupanya setelah dipotong. Sebelah makan sarap pagi tadi, sebelah lagi nanti makan kejap lagi, nak buat apam kejap. Jemput tengok ye.......








Tiada ulasan:

Catat Ulasan