Tetap Di Hati

Tetap Di Hati

Halaman

Selasa, 29 Mei 2012

KUIH DADAR

Assalamualaikum.........

Selamat malam semua. Tengah buat apa tu? Saya dok tengok Masterchef Selebriti Malaysia. Tengah dok tengok Azwan Ali memasak.....sian dia...nk potong sayur terpotong tangan pulak....hahaha.....habis ler chef2 yang makan tu jadi raja bersiong...hikhikhik..


Memang kelakar tengok dia orang dok memasak...bersepah satu dapur. Tengok Dr Faiz memasak, steady jer..cooollllll....boleh pulak tolong kawan2 yang lain masak.....syabassss!!!!! ..."♥♥♥♥"....Dr Faiz. Semua dok masak burrito dengan cara yang tersendiri. Macam2 gaya yang ditonjolkan....Azwan Ali punya lawak masakannya sampai juri chef ketawa meleleh2 airmata...sabar je laa. Semoga yang terkeluar pada malam ini akan terus berjuang dalam bidang masak memasak walaupun tak tau apa yang dia masak....huahuahua

Saya sambil tengok tv sambil makan kuih dadar yang buat tadi. Jadi la juga 'burrito' saya..hahaha.....Dah lama tak makan, bila makan tak cukup pulak 3 ketul. Tak apalah lain kali buat lagi. Inti saya tak buat tapi mak yang buat...sedap sangat sebab ada letak lempok durian.









2 ulasan:

  1. ala tlepas la tgk MCS tu...xpe lagi best tgk kuih dadar ni..

    BalasPadam
  2. hehe....sabar je la QH nie...(^__*)

    BalasPadam