Tetap Di Hati

Tetap Di Hati

Halaman

Khamis, 20 April 2017

SUKAN MUHIBBAH WILAYAH SELATAN 2017

Assalamualaikum
Ya Allah Alhamdulillah segala jer di permudahkan. Tamat sudah Sukan Muhibbah Wilayah selatan 2017. Sukan kali ini ILP Tangkak menjadi penganjur. Sekalung tahniah bagi yang berjaya dan bagi yang tidak berjaya, lain masa cuba lagi. Sukan akan datang akan diserahkan ke ILP Pasir Gudang. Harap2 hari itu akan tiba juga........

Pejam celik pejam celik....dah lama rupanya saya tak update blog saya. Kekangan waktu yang membataskan.........banyak urusan yang perlu dibuat, banyak aktiviti yang dibuat tapi tak dapat nak kongsi sebab tak sempat nak godeh2 blog. Nak tengok blog2 jiran pun tak dan........
Antara sukan yang dipertandingkan bola jaring, badminton, ping pong, bowling, memanah dan dart. Memanah hanya untuk pengarah2 sahaja manakala untuk sukan2 yang lain kakitangan dan pensyarah dan hanya dibenarkan sertai satu permainan sahaja. Yang atas tu pasukan bola jaring kami, pinky gitu.......sebelum berlawan harus posing dulu bagi team lain terbakau hehehe.......
Ini beregu badminton. 2 beregu lelaki dan 2 beregu wanita. Ada gambar lagi tapi tak sempat nak snap, bermainkan jadi harapkan cameraman jer. Jadinya minggu depan ler baru akak tepek kat sini sebagai kenang2an......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan