Tetap Di Hati

Tetap Di Hati

Halaman

Sabtu, 15 Ogos 2015

MANIS MANIS LEBARAN 2015

Assalamualaikum

Selamat Pagi......dah lama benor tak update kat blog nie. Banyak sangat halangannya. Kawan2 dah sibuk bertanya resepi. Cakap buat macam2 tapi resepi tak letak pun kat blog.

Alahai.......resepinya dah ada cuma tak sempat nak post kat blog. Ini pun tengah bersiap2 nak ke rumah kawan kahwin kat Tangkak. Nak gerak pukul 11.30 tapi pukul 10 dah siap, tersiap awal pulak. Jadi kesempatan nie saya ambil untuk post aktiviti Sambutan Hari Raya ILP LedanG.


Manis Manis Lebaran, tema sambutan hari raya ILP Ledang tahun ini. Memang sungguh2 manis, banyak aktiviti yang dilakukan. Persembahan para pelajar dari setiap bengkel, perembahan dari band staff ILP sendiri, penyerahan duit raya kepada anak2 yatim dan juga pelajar2 ILP Ledang, pertandingan baju paling bergaya kategori lelaki dan wanita dan juga gerai paling bagus.

Melihat keceriaan pada wajah masing2, menunjukkan satu tanda kepuasan dan kejayaan majlus pada para pelajar dan juga pengajar serta kakitangan semua. Kerjasama tip top. Makanan yang disediakan di setiap gerai2 bengkel juga memuaskan sampai tak cukup nak easa lagi hihihi........Tahniah bagi semua yang menjayakan......


Ini sebahagian gambar yang saya ada, banyak lagi yang masih belum diupload oleh pihak yang berwajib hehe.......


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
DARI KAMI WARGA ILP LEDANG



2 ulasan:

  1. Raya sakan ye..samp blog pun x update. Nnt msk entri masak2 ye..hihi..

    BalasPadam
    Balasan
    1. raya sakan tu memang yer, dh habis syawal pun masih ada jemputan lg kn.....memang bambam le badan hehe

      Padam