Tetap Di Hati

Tetap Di Hati

Halaman

Ahad, 23 Ogos 2015

BUAT ROTI, ALHAMDULILLAH MENJADI...........

Assalamualaikum
 
 
Alhamdulillah, berjaya juga saya meroti akhirnya. Dah lama nak buat, asyik tertangguh2 jer. Dulu nak buat, tak larat nak uli..... dah ada bread maker asyik nanti2, tak berkesempatan nak buat. Sekarang baru puas hati dapat makan roti puas2......makan sampai muntah hehehe.....
 
Sebelum nie, ikut kawan2 belajar buat roti dan pizza di Kolej Komuniti Ledang. Dah pandai nak gentel2, kita buat sendiri ler pulakkan. Kali nie saya buat roti manis dengan roti pintal. Suami tengok pun geleng kepala dok pintal2 roti tu. kreatip katanya hahaha......kreatip ler sangatkannnn........gelitis jer tengoknyerrr....

 

Ini roti pintal saya, macam buat tocang kat rambut tu.......Yang hitam atas tu saya tabur serbuk kulit kayu manis, baru ada ummphhhh!!!!! First time buat, gebusss gedebussss.....
 
  
Yang ini saya tabur gula pasir jer.....
 









Tiada ulasan:

Catat Ulasan