Tetap Di Hati

Tetap Di Hati

Halaman

Isnin, 11 Mei 2015

KELAS MEMBUAT ROTI, KOLEJ KOMUNITI LEDANG

Assalamualaikum


Rotiiiiii!!!!!!!Rotiiii!!!!! Serius.....memang sedap roti nie. Terima kasih pihak Kolej Komuniti Ledang kerana sudi terima ibu2 bapak2 dari ILP Ledang untuk belajar membuat Roti Fancy dan Mini Pizza. Rata2 yang datang belajar, semuanya berpuashati. 

Kelas nie saya sertai sebelum saya bergerak ke Kota Bahru hari tu. Dapat juga buat bekalan sepanjang perjalanan. Memang sedap sangat roti nie. Saya sekali hadap je pizza tu sampai 3 ketul. Roti yang lembut gebussss dan menyelerakan, makan memang tak hingat. Keluar je dari oven, kami tak tunggu terus potong2 ngappp..........Saya sepanjang perjalanan balik ke rumah pun tak berhenti2 mengunyah.


Ini antara hasil kerja keras tangan kami. Macam2 rupa bentuk ada. Ikut kreativiti masing2 ler.......main belasah je janji menjadi......

Ini saya punya hasil ye, walaupun tak cantik menarik tapi tetap membanggakan hehehe........yang penting sedapppp!!!!!!






Tiada ulasan:

Catat Ulasan