Tetap Di Hati

Tetap Di Hati

Halaman

Isnin, 10 Mac 2014

DOA UNTUK MH370

Assalamualaikum


Ya Allah, Kau permudahkan segala urusan mereka. Beri ketenangan kepada keluarga mereka yang sentiasa menanti berita terkini mengenai pesawat MH370 dan juga menanti kepulangan mereka. Beri juga ketenangan kepada seluruh rakyat Malaysia dan dunia yang begitu perihatin ke atas berita kehilangan ini. Amin.

Kehilangan pesawat Penerbangan Malaysia MH370 yang di dalam perjalanan dari KLIA ke Beijing pada awal sabtu yang lalu, telah mendapat liputan meluas samada di Malaysia mahupun di seluruh dunia. Terlalu banyak spekulasi yang dibicarakan tetapi berita perkembangan kehilangan masih lagi tidak diketahui. 

Saya masa dapat berita seawal 7 pagi di radio Sinar, memang agak terkejut dan jantung dup dap dup dap........sebab selama ini saya memang tak pernah mendengar berita kehilangan pesawat di Malaysia. Kalau di negara lain tu memang banyak saya tengok di tv. Kalau saya sendiri merasai saat mendebarkan, bagaimanakah agaknya ahli keluarga yang terlibat? Tak dapat saya nak bayangkan. Hanya doa yang mampu saya pohon agar mereka diberi kekuatan dan ketenangan. 

Sama2 kita doakan agar pesawat Malaysia MH370 akan ditemui.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan