Tetap Di Hati

Tetap Di Hati

Halaman

Isnin, 17 Disember 2012

RED VELVET CAKE LAGI......

Assalamualaikum.......

Selamat malam. Sejuk jer malam nie, hujan lebat di luar tu ha.....maunya tak sejuk. Nak mandi pun liat tadi.....Alhamdulillah, sejuk sikit bumi nie. N3 kali ini, Red Velvet Cake....RVC lagiii!!!!. Nak buat macam mana kan saya dah memang jatuh cinta dengan kek nie. Kek nie saya buat semalam, sementara tunggu orang kabinet datang, sempat lagi saya godeh2 kat dapur. 




Resepi nie saya ikut resepi kat dapur ita masam manis. Sebelum nie saya pernah buat kat sini guna resepi Rima. Resepi mana2 pun sama jer yek yang penting rasanya tetap umphhhh!!!!!Pertama kali buat dulu saya asyik dok mengidam kan kek nie jer......memang tak boleh tahan ler, saya makan tak berhenti2. 


Bila sumbat dalam mulut, kunyah2 telan, sumbat lagi...sumbat lagi....sampai kena sound dengan orang tuuuu.....baru ler berhenti. Itu pun kejap jer, tak lama lagi pergi bukak bekas kek amik lagi sepotong. Perghhhhh!!!! memang menggoda betul kek nie.....Tentu kawan2 kat luar sana pun samakan, jatuh cinta dengan RVC.


Cream Cheese Frosting cair sikit walaupun saya tak guna krim putar, mungkin kena kurangkan butter 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan